Weird Stuff You Can't Explain
Ketika Ron mengutuk hari itu untuk membuktikan kepercayaan takhayul tak benar, keadaan di hospital mula menjadi pelik. Joyce dan Matt dapat tahu rahsia seorang pekerja.