Pada musim cuti di St. Denis, Alex dan Ron merawat pesakit dengan diagnosis yang berbeza daripada jangkaan. Joyce bekerjasama dengan Serena untuk memperkuatkan profil St. Denis, sementara itu Bruce dan Matt membantu Santa yang dalam kesusahan.