Nobody Even Mentions the Brownies!
Joyce mendesak staf untuk menjual lebih banyak prosedur hospital kepada pesakit, mencetuskan persaingan sengit dan kes kesilapan identiti. Sementara itu, Bruce dan Ron mencuba menjadi tukang paip sehari.