The Heavy Chevy
Dan, Shea dan Aaron menaiki kereta api singkat ke Santa Fe, New Mexico, untuk melihat Chevy Silverado 2500 yang mempunyai pemindahan LS. Pemilik sebelumnya ingin mengubahnya menjadi Sunday Cruiser, tetapi tidak faham punca gear bertukar neutral tiba-tiba.