The Soul Crusher Mustang
Dan, Shea dan Aaron membeli projek seret Fox-body Mustang LS pengecas turbo. Dengan mata mereka tertumpu pada 700+ kuasa kuda, mereka cuba menyelesaikannya dalam masa lima hari untuk acara run-what-ya-brung tempatan.