The Miniata
Dan, Shea dan Aaron membeli Mini yang telah dileraikan, matlamat untuk mengubahnya sepenuhnya menjadi kereta lengkap dalam masa empat hari. Disebabkantak suka kalah, mereka rancang tambah botol nitrus haram dan ditunjukkan sebagai alat pemadam api.