The Heep Comanche
Di seluruh AS, berjuta-juta kereta projek kereta tertangguh. Dan Brockett, Shea Seefeldt dan Aaron Parker dalam misi menyelamatkan kereta yang rosak. Mereka bukan saja akan menyelesaikannya, tapi mereka akan menebusnya.