The Rough Road Legacy
Subaru Legacy ini sudah pun dipasang kit lif, rak bumbung dan palang, tetapi pemilik buntu kerana bermasalah kereta. Mereka cuba menghidupkan semula projek sambil menambah beberapa alat ganti yang tiba.