Ranch House Redo
Rancangan memodenkan rumah ladang jadi mimpi buruk untuk keluarga ini dengan proses undang-undang berlarutan terhadap kontraktor yang gagal menyiapkannya. Rico dan pasukannya tiba dan cadangkan penyelesaian untuk menyiapkan rumah yang dah lama tertunda.