Carpenter Chaos
Rancangan pasangan ini untuk membina bilik kanak-kanak dan bilik tidur utama di ruang bawah tanah mereka kini tertunda lebih setahun dan hubungan dengan kontraktor mereka telah menjadi buruk. Selepas mediasi yang gagal, Rico membawa pasukannya.