Mountain of Problems
Pembinaan semula rumah ahli bomba ini bermula hampir dua tahun lalu, tetapi beberapa notis henti kerja telah melengahkan projek itu melepasi tarikh siap lima bulan. Rico tampil dan bertemu dengan kontraktor, dan mereka membuat rancangan.