Midcentury Mess
Rancangan keluarga ini untuk berikan sentuhan moden kepada rumah yang ketinggalan zaman jadi huru-hara selepas dua kontraktor gagal siapkannya. Rico dan pasukannya tiba untuk membaiki hasil kerja kurang bermutu dan menyiapkan pengubahsuaian rumah mereka.