High School Reunion Gone Wrong
Rancangan pasangan ini untuk mengubah ruang bawah tanah mereka menjadi tempat remaja untuk tiga anak lelaki mereka rosak selepas mereka mengupah rakan sekolah menengah yang meninggalkan tugas itu. Kini, Rico dan pasukannya tampil untuk membantu.