Stalled on the Runway
Di Greenville, SC, pemilik kafe lapangan terbang percaya bahawa kanak-kanak di taman permainan berdekatan menjauhkan pelanggan mereka. Robert Irvine mesti yakinkan mereka masalah mereka boleh diperbaiki atau restoran ini akan ditutup secara kekal.