Clueless in Idaho
Robert Irvine melawat Nampa, Idaho, untuk menyelamatkan Island Kine Grinds daripada muflis. Masalah kesihatan pemilik bersama Renus membebankan isterinya Ludi, dan Robert mesti membantu Renus sembuh untuk elakkan perkahwinan dan perniagaan mereka gagal.