Trick or Treat
Pemilik Dutch Treat di Franconia, NH, hilang kemahuan untuk mengekalkan restoran keluarganya. Isterinya bersedia untuk membantu, tetapi tidak kira apa yang dia dan Robert Irvine lakukan, Dutch Treat tidak berpeluang tanpa pengurus yang kuat.