Mountain Town Mess
Di Lincoln, NH, Robert Irvine ada lebih daripada restoran untuk diperbaiki. Pemilik bersama White Mountain Tavern ada hubungan bergolak dan kedudukan toksik dalam masyarakat, memberi Robert hanya dua hari untuk menyelesaikan dua masalah besar.