Roux the Day
Di Baton Rouge, LA, pemilik restoran, Maurice, mendakwa bangga dengan restorannya, tetapi kekurangan kepimpinan dan ketidakupayaan memberi ilham kepada stafnya mungkin memusnahkan perniagaan. Robert Irvine perlu mengajarnya cara memimpin dengan berkesan.