Race to Camp
Bila pertarungan terakhir menanti, ratu bersiap sedia untuk perlumbaan terakhir ke kem. Seorang ratu mendapat tiket ke Grand Finale dengan aksi yang hebat, manakala dua lagi terpaksa bertarung dalam cabaran survival yang akan menentukan nasib mereka.