Luxury or Lost
Pengembaraan semakin hangat apabila pasukan dibentuk dan permaisuri memulakan perjalanan yang mencabar melalui hutan menuju kem baharu mereka. Sesiapa yang sampai ke kem mewah dahulu bukan sahaja memenangi kemewahan tetapi wang dan imuniti.