Face-Off in the Jungle
Dua rakan berdepan cabaran kelangsungan hidup pertama musim ini, menguji kemahiran dan keazaman. Sementara itu, ratu yang tinggal menghadapi cabaran wang yang meletakkan kerja berpasukan dan perpaduan mereka kepada ujian muktamad.