Laws of the Jungle
Minggu ini, Rani perlu mendapatkan semula bekalan penting dari rakit yang telah terbalik. Ratu pertama yang mengambil semua bekalan memenangi cabaran hidup dan mendapatkan tempatnya. Sementara itu, status kem antara kem mewah dan asas ditetapkan.