Finale: Survival Rani of the Jungle
Pertarungan terakhir bermula! Tiga Ranis terakhir diuji dengan cabaran survival paling ekstrem. Para Ranis guna segala ilmu survival untuk lawan ganasnya alam semula jadi! Saksikan siapa bakal dinobatkan Ultimate Reality Rani of the Jungle!