Great Plains
Padang rumput yang luas di bumi dipaparkan, dari Sahel Afrika Barat hingga ke dataran Papua New Guinea. Antara haiwan yang diketengahkan ialah kob bertelinga putih di Sudan, helang emas di Rusia dan antelop di Afrika Selatan.