Fresh Water
Episod ini memfokuskan pada air tawar, mengikuti aliran gunung tinggi, mengalir ke sungai dan kemudian ke laut. Haiwan yang ditampilkan termasuk kumpulan angsa salji, monyet berenang, salamander gergasi dan ikan lumba-lumba sungai.