Shallow Seas
Fotografi ribut yang menakjubkan ialah antara sorotan penerokaan laut cetek ini, iaitu tempat terletaknya terumbu karang dan kawasan memancing. Turut dipaparkan ialah perjalanan epik ikan paus kelasa dan anaknya ke laut kutub.