Caves
Berjuta-juta kelawar menyokong keseluruhan ekosistem di Borneo, manakala gua di Indonesia adalah rumah kepada burung yang membuat sarang daripada air liur. Turut ditampilkan ialah salamander buta di Thailand, kristal di New Mexico dan snottite di Mexico.