Shenzhen, China
Seorang wanita nak ubah hidup dengan berpindah dari Phoenix ke Shenzhen. Walaupun dia rela tinggalkan rumahnya di China, dia tak sedar betapa susahnya cabaran yang bakal dihadapinya.