Hanoi, Vietnam
Seorang wanita tiba di Vietnam yang cari kesibukan hidup di Hanoi, tapi kekasihnya lebih suka desa yang nyaman. Dengan perbezaan yang tak bersefahaman, susahlah mereka nak cari rumah idaman mereka.