Bali, Indonesia
Terdesak nak ubah dirinya, seorang wanita yang cari arah hidupnya datang ke Bali, Indonesia yang cantik. Semasa dia ikut arah hidupnya, ayahnya khuatir dia terpaksa ke sana untuk selamatkan dia.