Johor Bahru, Malaysia
Sepasang guru yang sukakan cabaran cari rumah bersama anak mereka. Untuk buktikan yang mereka boleh bina keluarga tanpa berkahwin, mereka cari rumah di Johor Bahru, Malaysia, tapi mereka perlulah bersefahaman.