Ho Chi Minh, Vietnam
Sebuah keluarga tinggalkan Chicago disebabkan kerja baru dan peluang untuk mengembara Bandar Ho Chi Minh, Vietnam. Walaupun mereka teruja, mereka masih belum dapat suaikan diri dengan budaya Vietnam.