Da Nang, Vietnam
Selepas jatuh sakit, satu pasangan yang ada pandangan baru tentang kehidupan dan dunia memutuskan untuk berpindah ke Da Nang, Vietnam. Selain kejutan budaya, mereka berselisih tentang keperluan mereka kerana mereka bermula dari awal di negara asing.