Bangalore, India
Peluang pekerjaan membuatkan satu pasangan menukarkan Frankfurt, Jerman, dengan Bangalore, India. Menjadi isi rumah dengan satu punca pendapatan tidak mudah, tetapi apabila keselesaan adalah kunci, kejutan budaya mungkin terlalu sukar ditangani.