Singapore
Peluang pekerjaan di Singapura bermakna satu langkah besar untuk empat sekeluarga. Perlu menyesuaikan diri perlu keluar untuk ke pejabat, si suami hanya fikirkan tentang lokasi, tetapi si isteri mahukan kejiranan yang mesra keluarga.