Hanoi, Vietnam
Sepasang suami isteri memulakan pengembaraan antarabangsa di Abu Dhabi, namun tawaran pekerjaan buat mereka bersedia untuk alami budaya baru di Hanoi, Vietnam. Walaupun si isteri mahu kemudahan pusat bandar, si suami lebih suka tetangga yang tenang.