Cape Town to Hanoi, Vietnam
Pasangan muda yang terburu-buru sedia untuk berpindah bersama di negara yang sama sekali berbeza. Apabila kedua-dua mereka tidak bersedia untuk berkompromi, menangani kejutan budaya di Hanoi, Vietnam, adalah masalah yang paling kecil.