The Creature Below
Kru Bushmen disambut oleh makhluk garang di lombong bawah tanah mereka. Opal Lovers meminta bantuan beberapa pengembara beg galas yang mesra. Mark jumpa pakar perubatan, meninggalkan Paul dan John sendiri di pedalaman untuk melakukan kerja tiga lelaki.