Miner vs. Machine
Slim Pickings kurang seorang ahli apabila Lee mengejutkan Roger dengan kecederaan yang tidak dijangka. Dihantui sekali lagi oleh kegagalan mesin, Blacklighters terpaksa berhenti. Misfits, Issy dan Angel, berpecah untuk melombong Tapak Lunatic mereka.