Hit the Road
Opal Lovers putuskan untuk menggerudi lubang lombong di jalan raya, tanah terakhir yang belum diterokai di tapak Black Flag mereka. Kru Mooka Boys menghadapi musim baru tanpa ketua mekanik Leif Tanzer. Pencuri opal telah menggeledah tapak Kru Bushmen.