Dustbowl Blues
Masa kian suntuk buat Slim Pickings ketika sisa tanah yang diproses oleh penggoncang kering mereka cetuskan ribut debu besar. Nasib buruk Bushmen berterusan apabila Rod dan Les hampir memusnahkan lif Sam ketika membantu menyediakan tuntutan barunya.