Un-Cross My Toes
Dr. Ebonie, Dr. Brad dan Dr. Sarah sibuk dengan tiga kes pembedahan ekstrem dan mencabar, termasuk jari kaki bersilang, ketumbuhan tidak diketahui dan juga Achilles putus, dan mereka masing-masing cuba pastikan pesakit mereka akan berjalan normal semula.