Callus Catastrophe!
Nate berjumpa Dr. Brad untuk kematu yang melarat di kakinya. Savannah ada ibu jari kaki yang tumbuh menjadi saiz yang sangat besar dan berharap Dr. Ebonie dapat membantu. Dr. Brad bertekad untuk mendedahkan misteri ketumbuhan kaki John yang besar.