Macaroni Toenails
Seorang wanita dengan ketumbuhan dua paun di kakinya, seorang lelaki dengan kuku kaki berbentuk pasta, dan seorang wanita dengan tumit seperti batu membingungkan pasukan doktor dan membuat mereka menahan nafas.