Walking on Broken Glass
Dr. Brad dan Dr. Sarah amat sibuk apabila berhadapan dengan kembar yang ada masalah jari kaki yang sama. Budak lelaki dengan kaki yang sangat gatal dan wanita yang dilahirkan dengan jari kaki yang sangat besar sangat memerlukan bantuan Dr. Ebonie.