Hornet's Nest Feet
Kemahiran Dr. Ebonie diuji ketika cuba mendiagnosis pesakit dengan kaki yang dipenuhi ketumbuhan besar seperti kutil. Dr. Brad berhadapan dengan kes misteri berbahaya yang mungkin berkaitan dengan manusia gajah serta pesakit dengan kulit senipis kertas.