Doctors Are the Worst Patients
Selepas kemalangan kereta semasa kecil, buku lali Heather dibina semula daripada bahagian badannya. Dr. Vincent perlu membantunya berjalan semula. Dr. Schaeffer jumpa pelawak dengan kaki yang tidak begitu lucu dan perlu dapatkan rawatan kakinya sendiri.