Somewhere In There Is a Foot
Parut kaki Stacy yang mengancam nyawa membuat dia putus asa, tetapi dia mahu cuba buat kali terakhir. David ada kes terburuk kulat kaki yang pernah dilihat Dr. Schaeffer, dan Morgan, novelis asmara paranormal erotik, mahu memotong jari kaki keenamnya.