Trouble with Toes
Dr. Vincent gunakan tulang mayat untuk memperbaiki kaki seorang wanita yang takutkan jangkitan. Pembedahan membetulkan jari kaki wanita menjadi krisis bagi Dr. Schaeffer apabila komplikasi berbahaya boleh menyebabkan pesakit kehilangan jari kakinya.