Looks Bad, Feels Worse
Dr. Vincent berdepan kes di mana seorang wanita dengan spring gergasi pada kasutnya memasuki pejabatnya. Seorang lelaki mempunyai kaki terbesar yang pernah dilihat Dr. Schaeffer, dan seorang atlet dengan dua kaki bersaiz berbeza melalui pembedahan sukar.